IMPORTANT: Quan facis la teva reserva, indica el número de telèfon mòvil que utilitzarás durant la teva estada a Barcelona.
... Llegir-ne mésIMPORTANT: Quan facis la teva reserva, indica el número de telèfon mòvil que utilitzarás durant la teva estada a Barcelona.
Accés al pàrking TELEFÒNIC. Atenció al client REMOTA.
Llegir-ne menysEn el procés de compra escull la data en que arribaràs. Després de fer el pagament online rebràs per correu electrònic un justificant de compra amb el codi localitzador de la teva reserva.
El dia que vagis a gaudir del servei, només has d'arribar al pàrquing, agafar tiquet i aparcar en qualsevol plaça buida. Un cop t'hagis baixat del cotxe, acosta't a la garita amb el justificant Parclick i el nostre personal t'ho canviarà per una pàrquing card que permet múltiples entrades i sortides.
SI NO HI HA PERSONAL A L'APARCAMENT I ÉS TANCAT:
En arribar a l'aparcament, utilitza el mateix telèfon que vàres indicar a la reserva i fés la trucada des d'aquest de forma GRATUÏTA al número +34 663 41 77 82. La porta s'obrirà automàticament per donar-te pas.
Un cop dins, busca aparca a la primera planta, places NO RESERVADES i surt de l'aparcament per la porta peatonal.
Tant per a entrar a peu o cotxe com per a sortir en el teu vehicle, hauràs de trucar al telèfon indicat d'apertura de porta.
Pots contactar amb Atenció al Client Remota per a qualsevol dubte o incidència que et sorgeixi a l'aparcament: +34 93 414 37 17. C/Hercegovina, 19-23, 8006 Barcelona
Carrer del Rosselló 13