Imagen 1

Pàrquing APK2 Abastos - Navarro Llorens

Carrer del Pintor Navarro Llorens, s/n
4.4
Accés sense contacte

Detalls de la reserva

    Entrada Selecciona una data
    Sortida Selecciona una data
    Vehicle Turisme
    Alçada màxima del pàrquing 2.1m

Horari del pàrquing

Obert les 24 hores del dia

Detalls

El pàrquing Navarro Llorens-Abastos es troba molt proper al centre e València, a 13 minuts a peu de l'església de Sant Agustí, a 11 min de l'Estació Joaquim Sorolla i a 14 minuts de l'Estació València Nord. Pot fer-se servir com a referència per arribar, degut a la seva proximitat, a la Direcció General de Policia. Les estacions de metro més properes són: Plaça d'Espanya, Avinguda del Cid i Àngel Guimerà. El pàrquing Tren-Abastos és obert les 24 hores mitjançant personal i circuit tancat de TV.

Característiques

  • Plaça d'aparcament garantida
  • Aparcament amb alçada màxima permesa (2.1m)
  • Cobert
  • Vigilat

Com arribar-hi?

Entrada al pàrquing

Carrer d'Alberic 25

Instruccions

A LA TEVA ARRIBADA:
Si arribes amb més antelació, la barrera no s'obrirà automàticament i t’apareixerà el següent missatge: "Fuera de periodo de validez". Has d'agafar un tiquet i trucar per l’intèrfon o bé dirigir-te a la cabina de control amb la teva reserva.

Si arribes a l'aparcament dins l'horari vàlid de la teva reserva, atura't davant la barrera. No agafis tiquet. El lector de matrícules reconeixerà automàticament el teu vehicle i la barrera s'obrirà. En cas que la barrera no s'obri de forma automàtica, has d'agafar un tiquet i trucar per l’intèrfon o bé dirigir-te a la cabina de control amb la teva reserva.

Si arribes a l'aparcament dins l'horari vàlid de la teva reserva i a la porta hi ha un rètol de "pàrquing complet", la teva plaça sempre està garantida. El lector de matrícules reconeixerà automàticament el teu vehicle i la barrera s'obrirà. En cas que la barrera no s'obri de forma automàtica, has d'agafar un tiquet i trucar per l’intèrfon o bé dirigir-te a la cabina de control amb la teva reserva.

Si arribes a l'aparcament fora del període de validesa de la teva reserva i a la porta hi ha un rètol de "pàrquing complet", has d'agafar un tiquet i trucar per l’intèrfon o bé dirigir-te a la cabina de control amb la reserva, donar el teu número de matrícula i localitzador de Parclick.

Si la teva reserva permet entrades i sortides múltiples:
A la sortida, dirigiu-vos cap a la sortida i la barrera s'obrirà automàticament quan el lector detecti la matrícula.
A la tornada, per accedir novament a l'aparcament, apropa el vehicle a la barrera d'entrada, el lector de matricules el reconeixerà automàticament.

A LA TEVA SORTIDA:
Quan vagis a sortir amb el teu vehicle, atura't davant de la barrera, el lector reconeixerà la teva matrícula automàticament. La barrera s’obrirà sense que hagis de fer res, tal com va passar a la teva arribada. Si has excedit el temps vàlid de la teva reserva, la barrera no s'obrirà. Hauràs d’anar a la cabina de control o al caixer per abonar l’import corresponent al temps addicional consumit. L’import a abonar serà el preu de tarifa regular del mateix pàrquing.

Productes disponibles

Selecciona data d' entrada i sortida per mostrar els productes disponibles

Productes de Parclick

Passi simple

Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing

Passi multipàrquing

Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.

Passi il·limitat

Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.

Pàrquing APK2 Abastos - Navarro Llorens: Opinions

4.4
Basat en 30 opinions
Accés
Instal·lacions
Personal
christelle

à chaque fois que nous devions entrer ou sortir pendant les 5 jours de notre abonnement, on restait bloqué car la barrière ne lisait pas la plaque d'immatriculation de la voiture et ne se levait pas. on devait appeler quelqu'un à l'interphone et attendre

María Victoria

LUIS ANTONIO

Plazas muy justas.

Pàrquings més valorats a Valencia

Els aparcaments més reservats