jean pierre
Le gars a ma voiture ne voulais pas me ramener a ma voiture car il ne me trouvais pas sur son telephone.j ai du insister grave.pas du tout professionnel ce type
Dirígeix-te amb el teu vehicle al pàrquing
Cada 20 minuts
Es poden modificar/cancel·lar les dates de la teva reserva fins a 1 hora abans de l’hora d’arribada.
En arribar es realitzarà una inspecció del teu vehicle.
Un cop hagis recollit les teves maletes, truca al pàrquing per demanar que et recullin. Durant aquesta trucada, algú et dirà on és el punt de trobada a la terminal de l'aeroport. El número de telèfon del pàrquing es donarà després de fer la reserva.
El traslado gratuito a las terminales 1 y 2 es para un máximo de 3 personas con 1 maleta grande y una pequeña por pasajero.
Si vas a la T4, el parking te cobrará un suplemento que tendrás que abonar en el mismo. La otra opción para los usuarios que precisen acceder a la T4 lo podrán hacer desde la T1,T2 en el transfer entre terminales que dispone AENA gratuitamente para todo el público.
Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing
Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.
Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.
Le gars a ma voiture ne voulais pas me ramener a ma voiture car il ne me trouvais pas sur son telephone.j ai du insister grave.pas du tout professionnel ce type