Pots entrar i sortir d'aquest pàrquing de manera automàtica, sense necessitat d'agafar el tiquet o passar per la cabina de control.
En arribar a l'aparcament, per entrar, espera davant de la barrera: el lector reconeixerà el teu vehicle i el tiquet s'emetrà automàticament. Aquest tiquet ja és prepagat i té les dades de la teva reserva Parclick ( si pulses el botó de la barrera, la teva reserva no es tindrà en compte i et cobraran el preu de tarifa )
Si al llegar a la barrera el lector de matrícula no reconoce tu vehículo y no emite el ticket automáticamente, tendrás que pulsar el botón para coger un ticket normal y después pasar por la cabina de control con tu reserva Parclick.
Sisplau, arriba al pàrquing amb temps suficient. Tingues en compte que el procés de check-in, des que aparques, es comprova la teva reserva i agafes l'autobús a l'aeroport, dura aproximadament 3 minuts.
Ubicació de la parada de l'autobús/shuttle que et durà a la terminal: la primera parada se encuentra dentro del parking, junto a la caseta de atención al cliente a la entrada. Hay otra parada en una de las calles centrales del aparcamiento. El vehículo lanzadera al aeropuerto es un minibús amarillo señalizado con el icono de Parking Larga Estancia.
Un cop hagis recollit les teves maletes, acosta't a la parada d'autobús corresponent.
Terminal: T1
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Terminal: T2
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Terminal: T3
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Dirigeix-te a la cabina de control (o caixer automàtic) per validar el tiquet que vas agafar a l'entrada. Ubicació de la cabina d'atenció al client: caseta con personal 24h a la entrada del parking. Només en cas d'haver superat el temps de la teva reserva hauràs d'abonar la diferència al pàrquing. Després, condueix fins la sortida amb el teu vehicle i utilitza aquest tiquet per obrir la barrera.
El vehículo que realiza el servicio de lanzadera desde el parking Larga estancia T1-T2-T3 hasta el aeropuerto y viceversa es un microbús de color amarillo y está señalizado con el icono de Parking Larga Estancia. Está preparado para el transporte de sillas de ruedas. Si se quiere acceder a la terminal 4, hay que utilizar el servicio interno de AENA en el aeropuerto (autobús de tránsito entre terminales).