Aparcaments gairebé plens per l'estiu. Reserva ara i assegura la teva plaça!
Pàrquing AENA Aeropuerto de Madrid-Barajas - Bajo Coste T1-T2-T3
Calle AriadnaDetalls de la reserva
Llançadora gratuïta
Dirígeix-te amb el teu vehicle al pàrquing
Servei de trasllat
Horaris i freqüències
Cada 5 minuts
Cada 20 minuts
Accés sense contacte
Pots entrar i sortir d'aquest pàrquing de manera automàtica.
Cancel·lació gratuïta
Es pot modificar/cancel·lar fins a les 23:59h del dia anterior a la data d'arribada.
Horari del pàrquing
Obert les 24 hores del diaDetalls
- 2m
Característiques
Plaça d'aparcament garantida Aparcament amb alçada màxima permesa (2m) Cobert Vigilat
Com arribar-hi?
Entrada al pàrquing
Calle Ariadna (indicaciones para Centro de carga aérea / Terminal ejecutiva)Instruccions
Abans del teu viatge
En arribar a l'aparcament, per entrar, entry.method.aena
La terminal 1 está a unos 600 metros del aparcamiento, por lo que puedes llegar andando hasta allí si no llevas mucho equipaje o bien en el autobús. El autobús tiene parada en la terminal 1 y en la terminal 2.
Sisplau, arriba al pàrquing amb temps suficient. Tingues en compte que el procés de check-in, des que aparques, es comprova la teva reserva i agafes l'autobús a l'aeroport, dura aproximadament 10 minuts
Ubicació de la parada de l'autobús/shuttle que et durà a la terminal: fuera del parking, a unos 300 metros. Para llegar a la parada, sal del parking a pie y bordea la rotonda debajo del puente hacia la izquierda. Tendrás que atravesar el otro aparcamiento y subir al siguiente nivel donde se encuentra la parada del autobús de tránsito entre terminales. Tardarás unos 5 minutos a pie hasta la parada (no recomendamos esta opción de parking si viajas con mucho equipaje).
Després del teu viatge
Un cop hagis recollit les teves maletes, acosta't a la parada d'autobús corresponent.
Terminal T1
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Terminal T2
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Terminal T3
Punt des d'on surten les llançadores per tornar al pàrquing:
Dirigeix-te a la cabina de control (o caixer automàtic) per validar el tiquet que vas agafar a l'entrada. Ubicació de la cabina d'atenció al client: caseta con personal 24h a la entrada del parking. Només en cas d'haver superat el temps de la teva reserva hauràs d'abonar la diferència al pàrquing. Després, condueix fins la sortida amb el teu vehicle i utilitza aquest tiquet per obrir la barrera.
Informació addicional
El autobús que realiza el servicio de lanzadera desde el parking hasta el aeropuerto y viceversa, señalizado como Bus Tránsito.
Productes disponibles
Selecciona data d' entrada i sortida per mostrar els productes disponibles
Productes de Parclick
Productes de Parclick
Passi simple
Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing
Passi multipàrquing
Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.
Passi il·limitat
Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.