Circula amb el seu vehicle? Aquest pàrquing es troba a la Zona de Baixes Emissions (ZFE) del Gran París. Per a més informació sobre la ZFE de París, feu clic a Com aparcar a la ZFE de París.
Situat al número 98 del carrer Réaumur, a París, el parking INDIGO Réaumur-Sentier es troba al cor del 2n districte. Aquest aparcament està obert les 24 hores, és accessible per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) i compta amb punts de recàrrega per a vehicles elèctrics – una opció moderna i còmoda per estacionar a la capital francesa.
Als voltants hi trobaràs botigues, restaurants, espais culturals i estacions de metro (Sentier, Réaumur-Sébastopol). Tant si ets resident, treballador o visitant, aquest pàrquing és una opció pràctica, segura i ben ubicada.
Deixa el teu vehicle al parking INDIGO Réaumur-Sentier i gaudeix de París amb tota comoditat!