Busques una plaça d'aparcament al barri de Wagram de París? Parclick a la solució per a vostè! Oferim l'aparcament de Wagram Courcelle (al cor del barri de Wagram) i l'aparcament del Palau de Justícia (a 630 metres del barri de Wagram).
El districte de Wagram és un barri molt elegant del districte 17 de París. Hi trobareu moltes oficines, empreses i despatxos d'advocats. Tanmateix, també és un barri molt animat i ple de petits restaurants de tot tipus.
Ets fan de l'art? Al barri de Wagram, trobareu diversos museus i galeries com el Museu Nacional Jean-Jacques Henner, la Cité de l'Économie o la galeria d'art Christophe Hioco. Tots aquests llocs es troben a prop de l'aparcament de Wagram Courcelle.
Vols anar a un restaurant del barri de Wagram del 17è districte de París? Tindreu moltes possibilitats. Podeu, entre altres coses, anar al restaurant Le Petit Villiers "Chez Fred" (75 avenue de Villiers, 75017 París), el Papillon (8 rue Meissonier, 75017 París), L'Agapé (51 rue Jouffroy d'Abbans, 75017 París), a Maison Pillet (1 rue Ampère, 75017 París), al Zino - Restaurant italià (97 avenue de Villiers, 75017 París) o al restaurant O Argoselo (2 rue Gustave Doré, 75017 París). Recordeu reservar la vostra plaça d'aparcament a l'aparcament de Wagram Courcelle o a l'aparcament del Palau de Justícia.
Necessites fer un passeig digestiu? Al barri de Wagram, podeu anar al Parc Monceau (on podreu veure l'estàtua del poeta Alfred de Musset) i al Jardin de la Place-du-Général-Catroux (on trobareu l'estàtua d'Alexandre Dumas i l'estàtua). per Sarah Bernhardt). Aquests dos espais verds es troben a pocs minuts caminant de l'aparcament de Wagram Courcelle.
Vols passar unes quantes nits al barri de Wagram? Està ple d'hotels accessibles per a totes les butxaques. Podeu anar a l'hotel Résidence Villiers (68 avenue de Villiers, 75017 París), l'hotel Ampère Paris (102 avenue de Villiers, 75017 París), l'hotel Pavillon Monceau (43 rue Jouffroy d'Abbans, 75017 París), al Hotel Splendor (38 rue Cardinet, 75017 París), a l'Hotel Noir (18 rue Léon Jost, 75017 París), a l'Hotel Avama Prony (103 b avenue de Villiers, 75017 París), i molts més. Per dormir sense necessitat de pensa en el teu vehicle, recorda reservar una plaça d'aparcament amb antelació.
El barri de Wagram també està molt ben comunicat amb transport públic. Pel que fa a la xarxa d'autobusos, el barri de Wagram disposa de 4 parades que són: Jouffroy d'Abbans - Malesherbes (línia 163), Wagram - Pereire (línia 20), Place du Général Catroux (línies 20, 93) i Malesherbes - Courcelles (línia 30). ). Pel que fa al metro, el barri de Wagram és principalment servit per la línia 3, que es pot agafar a les parades de Wagram, Malesherbes, Pereire i Villier (també amb la línia 2). Per tant, podeu deixar el vostre cotxe en un aparcament segur sense cap preocupació i anar a explorar la resta de París.
Reserva ara la teva plaça a l'aparcament de Wagram Courcelle o a l'aparcament del Palau de Justícia amb Parclick.
Basat en 1829 opinions. La mitjana s'obté de les valoracions dels clients que han reservat una plaça de pàrquing a Parclick.