Imagen 1
Imagen 2

Pàrquing SABA Riera de Sant Vicenç

Passatge de la Riera de Sant Vicenç, s/n
3.9

Detalls de la reserva

Horari del pàrquing

Obert les 24 hores del dia

Detalls

Pàrquing a Cadaqués, molt ben situat junt al casc antic, de fàcil accés des de la carretera GI-614. El pàrquing SABA Riera de Sant Vicenç ofereix places cobertes i descobertes i es troba, a més, a 5 minuts a peu de l'oficina de turisme i del passeig marítim, pel que és una excelent opció per a aparcar a Cadaqués i visitar el centre històric, la platja o la Casa Museu Salvador Dalí.

Característiques

  • Plaça d'aparcament garantida
  • Aparcament amb alçada màxima permesa (2.4m)
  • Entrada flexible
  • Cobert
  • Vigilat

Com arribar-hi?

Entrada al pàrquing

Carrer de ses Hortes 12

Instruccions

En el procés de compra escull la data en que arribaràs. Després de fer el pagament online rebràs per correu electrònic un justificant de compra amb el codi localitzador de la teva reserva.



A la data de la reserva, accedeix normalment al pàrking amb el teu vehicle, recull el tiquet a l'entrada i aparca a qualsevol plaça que estigui lliure.



Un cop t'hagis baixat del cotxe, acosta't a la cabina de control amb el justificant Parclick i el tiquet que has recollit. Allà el nostre personal comprovarà la reserva utilitzant el localitzador de la teva reserva i et donarà la targeta que et permetrà les múltiples entrades i sortides.



Si no hi ha personal a la cabina de control, no et preocupis: Utilitza l'intèrfon situat al caixer automàtic o a la barrera de sortida per posar-te en contacte amb el nostre Centre d'Atenció Remot i segueix el mateix procés descrit a dalt.

Productes disponibles

Productes de Parclick

Passi simple

Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing

Passi multipàrquing

Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.

Passi il·limitat

Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.

Pàrquing SABA Riera de Sant Vicenç: Opinions

3.9
Basat en 13 opinions
Accés
Instal·lacions
Personal
Josep

En realitat no t’assignen una plaça quan fas la reserva, has d’aparcar on puguis. Compte amb temporada alta. Vaig anar al pont de l’1 de maig i tot i tenir una reserva vaig haver d’aparcar en una “plaça” no marcada al terra.

Raymond

À l’arrivée, le 7/03/26, nous avons été accueillis par un employé très agréable qui nous a remis le ticket pour entrer et sortir, que nous n’avons pas utilisé en raison des travaux effectués sur le Parking dont l’entrée et la sortie étaient libres.

jeanfrancois

Professionnels

Els aparcaments més reservats