Imagen 1
Imagen 2
Imagen 3

Pàrquing Parkbee Rue du Poinçon

Rue du Poinçon, 59
3.2
Accés sense contacte

Detalls de la reserva

Horari del pàrquing

Dilluns
  • 00:00 - 23:59
Dimarts
  • 00:00 - 23:59
Dimecres
  • 00:00 - 23:59
Dijous
  • 00:00 - 23:59
Divendres
  • 00:00 - 23:59
Dissabte
  • 00:00 - 23:59
Diumenge
  • 00:00 - 23:59

Detalls

Reserveu la vostra plaça a aparcament a ParkBee Châtaignes Brussel·les a través de Parclick i assegureu -vos que teniu un quadrat garantit quan arribeu.

Característiques

  • Plaça d'aparcament garantida
  • Aparcament amb alçada màxima permesa (1.8m)
  • Entrada flexible
  • Cobert

Com arribar-hi?

Entrada al pàrquing

Rue du Poinçon 59

Instruccions

A LA TEVA ARRIBADA: Des de l'app o a través de l'enllaç que trobaràs a la teva reserva, utilitza el botó que et proporcionem per a obrir l'entrada. Assegura't d'estar davant de l'entrada correcta abans d'activar el botó. A LA TEVA SORTIDA: Una vegada realitzada l'entrada se t'habilitarà el botó per a la sortida i les portes per als vianants, el procés és el mateix que per a l'entrada. Tindràs 15 min addicionals en finalitzar la teva reserva per a poder sortir de l'aparcament. Si excedeixes el temps reservat i els 15 min extra, hauràs d'abonar l'import addicional a través de l'app o a l'enllaç que trobaràs a la teva reserva. Recorda fer-ho abans de dirigir-te cap a la sortida per a evitar cues.

Productes disponibles

Productes de Parclick

Passi simple

Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing

Passi multipàrquing

Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.

Passi il·limitat

Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.

Pàrquing Parkbee Rue du Poinçon: Opinions

3.2
Basat en 9 opinions
Accés
Instal·lacions
Personal
Emilie

Sep

Je n’ai pas eu besoin du personnel ! Les places de parking sont juste bien pour un véhicule et taille moyenne. Application facile rien à redire. Bonne expérience.

francois

Et bien là sorti et par entre donc j’ai du faire demi tour dans un parking avec très peur de place du fais je me suis prit le mur dans le cue de ma voiture que j’ai dû voir frote peinture morte toute griffe

Pàrquings més valorats a Brussel·les

Els aparcaments més reservats