Imagen 1
Imagen 2
Imagen 3

Pàrquing Parkbee Hôtel des Monnaies

Rue de la Source, 12
3.9
Accés sense contacte

Detalls de la reserva

Horari del pàrquing

Dilluns
  • 00:00 - 23:59
Dimarts
  • 00:00 - 23:59
Dimecres
  • 00:00 - 23:59
Dijous
  • 00:00 - 23:59
Divendres
  • 00:00 - 23:59
Dissabte
  • 00:00 - 23:59
Diumenge
  • 00:00 - 23:59

Detalls

Reserveu la vostra plaça a aparcament a Brussel·les Parkbee Hôtel des Monnaies a través de Parclick i assegureu -vos que teniu un quadrat garantit quan arribeu.

Característiques

  • Plaça d'aparcament garantida
  • Aparcament amb alçada màxima permesa (1.8m)
  • Entrada flexible
  • Cobert

Com arribar-hi?

Entrada al pàrquing

Bronstraat 12

Instruccions

A LA TEVA ARRIBADA: Des de l'app o a través de l'enllaç que trobaràs a la teva reserva, utilitza el botó que et proporcionem per a obrir l'entrada. Assegura't d'estar davant de l'entrada correcta abans d'activar el botó.

A LA TEVA SORTIDA: Una vegada realitzada l'entrada se t'habilitarà el botó per a la sortida i les portes per als vianants, el procés és el mateix que per a l'entrada. Tindràs 15 min addicionals en finalitzar la teva reserva per a poder sortir de l'aparcament.

Si excedeixes el temps reservat i els 15 min extra, hauràs d'abonar l'import addicional a través de l'app o a l'enllaç que trobaràs a la teva reserva. Recorda fer-ho abans de dirigir-te cap a la sortida per a evitar cues.

Productes disponibles

Productes de Parclick

Passi simple

Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing

Passi multipàrquing

Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.

Passi il·limitat

Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.

Pàrquing Parkbee Hôtel des Monnaies: Opinions

3.9
Basat en 22 opinions
Accés
Instal·lacions
Personal
Alina

Musambya

J'ai consulté plusieurs de vos parking sur Bruxelles, il y avais pas mal de mécontentement et de casse vitre des véhicules dans le parking. Ce qui m'a plus est que j'ai trouvé ma voiture en bon etat.

Monika

Es wäre hilfreich gewesen zu wissen, dass das Parkhaus bei der Einfahrt/Ausfahrt eine Schwelle hat. Wir haben ein ‘normales’ Auto, und sind extrem langsam rein- bzw. ausgefahren und haben beide Male leicht aufgesetzt.

Pàrquings més valorats a Brussel·les

Els aparcaments més reservats