Imagen 1
Imagen 2
Imagen 3
Imagen 4

Pàrquing Bonvin Lecourbe

Rue François Bonvin, 28  •    0m
4.3

Detalls de la reserva

Horari del pàrquing

Dilluns
  • 06:30 - 23:30
Dimarts
  • 06:30 - 23:30
Dimecres
  • 06:30 - 23:30
Dijous
  • 06:30 - 23:30
Divendres
  • 06:30 - 23:30
Dissabte
  • 07:00 - 23:30
Diumenge
  • 07:00 - 23:30

Detalls

Parking en París situado en el distrito 15 de la ciudad, concretamente en la calle François Bonvin. El parking Bonvin Lecourbe se encuentra a 400 metros de la Plaza de l'oiseau Lunaire, así como de algunas de las calles más prestigiosas de París, como por ejemplo la Rue de Vaugirard o el Boulevard Garibaldi. Aparcar cerca del Hospital Necker nunca ha sido tan fácil gracias al parking Bonvin Lecourbe, situado a solo 10 minutos del parking, por lo que podrás dejar tu coche sin preocupaciones si tienes que acudir al hospital de improviso. Así mismo, con el parking Bonvin Lecourbe también puedes aparcar cerca del Hospital Saint-Jacques, ya que se encuentra a escasos 5 minutos del aparcamiento. Visitar París con tu propio vehículo ya es posible gracias al parking Bonvin Lecourbe, donde podrás dejar tu coche bien aparcado para disfrutar los lugares tan asombrosos que te ofrece esta ciudad, como por ejemplo la Esplanade Jacques Chaban-Delmas, el Ministerio des Outre-Mer o la Iglesia de Saint-François-Xavier. En los alrededores del parking Bonvin Lecourbe existen numerosos hoteles de reconocido nombre para hacer que tu estancia en París sea inolvidable. Así que no esperes más y reserva tu plaza de aparcamiento cerca del Hospital Necker, donde también tienes la oportunidad de visitar el Jardín Atlantique o les Champs de Mars. A 450 metros del parking Bonvin Lecourbe se ubica la parada de metro Sèvres / Lecourbe, perteneciente a la línea 6; y a unos 15 minutos andando la estación Paris-Montparnasse, por donde circulan numerosas líneas de alta velocidad. Como ves, el parking Bonvin Lecourbe es perfecto para aparcar en París y recorrer la ciudad en trasporte público.

Característiques

  • Plaça d'aparcament garantida
  • Aparcament amb alçada màxima permesa (2.73m)
  • Cobert

Com arribar-hi?

Entrada al pàrquing

Rue François Bonvin 28
Veure mapa

Instruccions

A LA TEVA ARRIBADA: Dirigeix-te a la cabina de control amb la teva reserva Parclick i el ticket. A LA TEVA SORTIDA: Utilitza el tiquet que et va donar el personal. Si surt de l'aparcament de forma permanent, informi a l'aparcament. SI LA TEVA RESERVA PERMET ENTRADES I SORTIDAS IL·LIMITADES: Utilitza el tiquet que et va donar el personal.

Productes disponibles

Selecciona data d' entrada i sortida per mostrar els productes disponibles

Productes de Parclick

Passi simple

Durant la teva estada podràs entrar i sortir una única vegada al pàrquing

Passi multipàrquing

Durant la teva estada podràs fer ús de tota la xarxa de pàrquings d'aquest operador disponibles a Parclick.

Passi il·limitat

Durant la teva estada podràs entrar i sortir del pàrquing totes les vegades que vulguis.

Pàrquing Bonvin Lecourbe: Opinions

4.3
Basat en 346 opinions
Accés
Instal·lacions
Personal
Jamie

Great service very welcoming and helpful. Well located around 10 mins to metro and at Hotel de Ville in less than 30 mins. Around €16 to centre by Uber. We will use this again as it caters for 2.1m VW camper. Really great parking option. Bravo

Drapier

Top pour y garer une fourgonnette 6m3. Très bon accueil.

Juergen

Alles hat perfekt geklappt

Pàrquings més valorats a Paris

Els aparcaments més reservats