Ajuda

Preguntes més freqüents

  • Què és Parclick i com funciona?
    • Parclick és una plataforma de reserves de places d’aparcament, on podràs trobar més de 1000 parkings a tot Europa amb els que tenim acords de col·laboració.
    • Utilitza el nostre buscador i troba una plaça d’aparcaments a la teva ciutat, prop de la feina, del teatre, del teu hotel de vacances, de l’aeroport… Selecciona quan vols aparcar, fes la reserva, el pagament online, i ja estàs llest! Ja tens una plaça lliure per tu quan arribis a l’aparcament.
  • Com puc pagar la meva reserva?

    L’últim pas per completar la teva reserva a la web de Parclick és realitzar el pagament online de la totalitat de la teva estància. Pots pagar amb targeta de crèdit o de dèbit i també a través de PayPal. Per descomptat, Parclick compta amb certificat de pagament segur per a totes les transaccions realitzades a través de la web i l’app.

  • Si escullo pagar amb PayPal, hi ha costos addicionals?

    Sí. Com és habitual a l’utilitzar aquest mètode de pagament, s’aplicarà un suplement de PayPal depenent de l’import de la teva reserva (en cas de cancel·lació de la reserva, aquesta taxa de PayPal no serà reemborsada):

    • Per compres de fins a 36,99€ (IVA inclòs), s’aplicarà una taxa de de PayPal de 1€.
    • Para compres a partir de 37€ (IVA inclòs), s’aplicarà una taxa de PayPal equivalent al 2,5% de l’import de la compra.
  • Tinc un codi de descompte, com puc utilitzar-lo?

    Estàs d’enhorabona! En el procés de compra veuràs un camp on introduir el codi i aplicar el descompte a la teva reserva. Només podràs beneficiar-te del descompte si aquest és inferior a l’import total de la teva compra. Tingues en compte, a més, que el codi de descompte només es pot utilitzar una vegada. En cas de cancel·lació o modificació de la teva reserva, no es podrà recuperar ni reutilitzar en una nova compra.

  • Necessito factura, com la puc aconseguir?

    Nosaltres te la preparem. Escriu-nos un email a incloent la següent informació: el localitzador de la teva reserva i les dades fiscals de la teva empresa o persona física (nom, direcció i NIF/CIF).

  • Ja he fet la meva reserva a Parclick, què he de fer ara?

    Després de realitzar el pagament online, rebràs un email de confirmació amb els detalls de la teva reserva i la informació de l’aparcament. El dia de la teva arribada, segueix les instruccions que t’indiquem al justificant per accedir al parking o per arribar al punt de trobada en cas d’haver reservat un servei de Valet/aparcacotxes.

    Si després de realitzar la teva reserva no has rebut l’email de confirmació, posa’t en contacte amb nosaltres () indicant-nos les teves dades i et reenviarem el justificant.

  • He d’imprimir la confirmació de la reserva?

    Generalment no hi ha una plaça assignada per als clients de Parclick; pots aparcar a qualsevol plaça lliure de l’aparcament que no estigui reservada per altres finalitats. Des del moment en que realitzes la teva reserva amb Parclick, et garantim que al parking hi haurà una plaça per a tu el dia de la teva arribada, però no una en particular. Només alguns aparcaments indiquen als clients de Parclick a quina planta aparcar o el número de plaça específic (en aquest cas, trobaràs els detalls a la teva reserva).

  • He d’aparcar en una plaça específica dins de l’aparcament?

    Generalment no hi ha una plaça assignada per als clients de Parclick; pots aparcar a qualsevol plaça lliure de l’aparcament que no estigui reservada per altres finalitats. Des del moment en que realitzes la teva reserva amb Parclick, et garantim que al parking hi haurà una plaça per a tu el dia de la teva arribada, però no una en particular. Només alguns aparcaments indiquen als clients de Parclick a quina planta aparcar o el número de plaça específic (en aquest cas, trobaràs els detalls a la teva reserva).

  • El parking que he reservat està en una zona de tràfic limitat. Tindré algun problema per accedir-hi amb el meu cotxe?

    Algunes ciutats tenen àrees restringides a certs vehicles, accés permès exclusivament a residents, circulació limitada a horaris específics, etc. Però amb la teva reserva de Parclick, podràs accedir a l’aparcament que hagis reservat, encara que aquest es trobi en una d’aquestes zones. Consulta la informació a la fitxa del parking i revisa les condicions de cada ciutat.

  • Puc entrar a l’aparcament amb remolc?

    No. La teva reserva és vàlida per al tipus de vehicle que has seleccionat, sense remolc i que no ocupi més d’una plaça. Comprova les dimensions dels vehicles admesos a l’aparcament i l’alçada màxima permesa abans de realitzar la teva reserva.

  • He de deixar les claus al parking?

    Generalment no, però hi ha alguns aparcaments petits on és imprescindible deixar-les per poder reubicar els cotxes en cas que sigui necessari. I, per descomptat, hauràs de deixar-les si reserves un aparcament amb servei Valet/aparcacotxes.

  • El meu cotxe estarà segur a l’aparcament que he reservat?

    És clar! La seguretat dels vehicles és una de les nostres prioritats. Tots els aparcaments amb els que col·laborem estan assegurats i compten amb sistemes de seguretat i vigilància.

  • He tingut un problema dins del parking. Què puc fer?

    Posa’t en contacte amb nosaltres i farem tot el possible per ajudar-te. No obstant, recorda que Parclick no és el propietari dels aparcaments, i cada parking és responsable del que passa a les seves instal·lacions. Sigui com sigui, intentarem ajudar-te a resoldre el teu problema de la millor manera possible. Tingues en compte, a més, que el temps màxim per realitzar una reclamació és de 30 dies després d’haver finalitzat la teva reserva. Passat aquest període, no podem garantir-te la resolució de la incidència.

  • Puc cancel·lar o modificar la meva reserva?

    Sí! Però et recomanem que revisis les condicions de cancel·lació i modificació específiques de cada aparcament que es mostren a l’inici del procés de reserva. Depenent de l’aparcament, podràs modificar o cancel·lar la teva reserva abans de les 23:59h del dia anterior a la teva arribada o fins 1 hora abans de l’inici de la teva reserva.

    A MÉS, TENIM ALGUNES EXCEPCIONS:

    • Aparcaments oficials dels aeroports de Guadalupe i Martinica (França): pots cancel·lar o modificar la teva reserva fins les 18:00h del dia anterior a la teva arribada. S’aplica a l’hora local de Guadalupe i Martinica.
    • Aparcaments oficials de l’Aeroport de Niça (França): pots cancel·lar o modificar la teva reserva amb un mínim de 48 hores d’antelació a l’hora d’arribada confirmada a la teva reserva.
    • Garage d’Abbeville (París, França): este aparcament no accepta sota cap concepte la cancel·lació de la reserva ni el reemborsament d’aquesta.
  • Què he de fer per cancel·lar la meva reserva?

    Molt fàcil! Si estàs dins del termini permès, pots gestionar la cancel·lació de forma gratuïta entrant directament al teu compte d’usuari a la web: prem ACCEDIR > secció LES MEVES RESERVES. Si ho prefereixes, també podem fer-la nosaltres per 1€+IVA (envia’ns un email a indicant les dades de la teva reserva i la cancel·larem per tu). En uns dies rebràs la devolució de la teva compra (les despeses de gestió no es reemborsaran, i tampoc la taxa de PayPal en cas d’haver utilitzat aquest mètode de pagament).

  • Què he de fer per modificar la meva reserva?

    Si vas pagar amb targeta i estàs dins del termini permès, pots canviar les hores i dates de la teva reserva i el tipus de vehicle entrant directament al teu compte d’usuari a la web: prem ACCEDIR > secció LES MEVES RESERVES. Si la modificació implica un canvi de preu respecte a la teva reserva actual, se’t tornarà o cobrarà la diferència a la mateixa targeta que vas utilitzar al realitzar la reserva.

    En cas que vulguis canviar l’aparcament on has reservat o qualsevol altra informació, com la matrícula, el teu telèfon, etc., envia’ns un email a i nosaltres ho gestionarem.

    Si vas realitzar el pagament a través de PayPal, no és possible modificar la reserva directament. Hauràs de cancel·lar-la i realitzar una nova reserva amb les dades que vulguis actualitzar.

  • Com dono de baixa el meu usuari?

    Ens sap molt greu que marxis! Però si tot i així vols desactivar el teu compte, escriu-nos un correu electrònic des de l’email amb el que et vas registrar a  i donarem de baixa el teu usuari.